Tuesday, January 25, 2011

Bergembira di SuperBowl di mid- Valley

Aku baru je pas balek berjalan ngna member cyber aku. 2 orang. sorang lelaki and seorang perempuan. quite menyeronokkan la. tapi seperti bese, kalo da menapak ni, da balek kat bilik mesti rase sakit kaki yang amat sangat. but then, it's worth.
aku rase cam nak upload je pic, tapi member pompuan aku tu tak bagi, ngan alasan yang terpaksa aku turuti. nak upload kat sini, takot lak orang len kenal aku ni sape. :P

di sebalik cter ni, terselit satu citer len. aku rase aku cam da menggile suke kat lelaki tu. seryesli...bile aku tengok de perempuan len komen die @ even die g trip ngan kawan satu ofis die, aku rse jeles gile. rase cam nak bunuh sume pompuan tu. tapi, on the other side, aku fikir..aku lom lagi kapel ngan die, means, aku x dapat lagi die, tapi aku da cam ni. cam ne kalo aku da kapel ngan die. msti aku akan kongkong die.


pe yang lagi wat aku rase teruk ngan diri aku, aku bukan dara, aku bukan budak pompuan yang baek. tapi aku menggile nak kan die. aku rase cam nak soh die tego aku, respon ngan aku, or else aku rase cam nak deactive je FB aku @ remove die dari friend list aku.. sedey sangat. aku x tau nak wat pe.

kawan aku soh aku kawal diri aku.. or aku akan end up ngna kekecewaan. die x bagi aku tengok FB laki tu..or even..respon komen die. come on....aku msti nak bebual ngan die dalam mase sehari.kalo x, aku akan jadi gile cam sekarang ni. mengade nye aku ni!!!!!

No comments:

Post a Comment