Sunday, January 30, 2011

Hujan

Dari malam yang kau sampai kat jb, sampai la sekarang ni, saat ni, bumi johor bahru masih lagi dibasahi tangisan si awan yang seperti tiada penghujungnya. Aku cuma takot je tempat aku akan banjir.

hujan ni cam mengingatkan tentang diri aku, yang mana sedang bersedih gak. keseorangan, di dalam bilik, di temani ngan radio and chatter ntah sape yang aku kenal dari yahoo! chat. cam ni la malam2 aku. just bukak lagu, n online, g surf beberapa website, n g kat yahoo! chat. kalo bernasib baek, jumpe la lelaki yang ok untuk berbual sampai aku ngantok. keseorangan, x de pakwe, n nak msg member pon takot ganggu sebab diorang sume da de BF. camne?

Esok aku kene bangun awal pagi, nak gi jumpe doktor.. nak tanya tentang tonsil aku. aku x tau la..tapi tonsil aku makin lama makin teruk, sampaikan dia jadi sangat2 sensitif. even makan pedas sikit, makan bende panas sikit, terus cam nak sakit tekak. aku kalo leh, nak elakkan dari sakit tekak. sebab, ngan adanya tonsil, sakit tekak tu..walaupon bese je, die jadi teruk. aku da x tahan. da hampir dua tahun cam ni. ni mase nye untuk buang tonsil ni.

aku tau..tonsil ni bukan datang cam tu je. de sebab..dan ade hikmah nye. tonsil ni tetibe datang bukan saje sebab aku suke makan bende pedas, atau makan bende masam, atau suke makan bende yang panas2, tapi sebab keje aku dulu.

aku rase cam..aku x tau la. aku cam x leh trime diri aku. aku x leh trime fizikal aku, aku x leh trime masa silam aku, aku x leh trime kesilapan yang aku da wat selama ni. kengkadang aku terfikir, nape kengkadang de orang leh lepas kn je pe yg da berlaku. aku kalo leh..nak reverse balek pe yang da berlaku. sebab tu aku x leh nak trime pe yang da berlaku. kengkadang aku hampir boleh terfikir sama de aku ni gile @ pe. tapi pe yg penting sekarang, aku masih lagi waras.

x tau sampai bile aku x leh maaf kn diri aku. mungkin selama2 nya. mungkin sampai aku leh jumpe orang yang leh trime aku.

No comments:

Post a Comment