Monday, February 28, 2011

My Study

aku da lame x post pape kt blog aku. aku sebenar nye x de pe..nak dikongsi kan kt sini. it's seems like, otak aku da kosong. aku x dapat fikir pape lagi da. aku..cam da ilang semangat nak belajar.

aku repeat paper, aku sensorg kat salam kelas, aku g kelas sensorg.

aku fikir, kalo x de orang endah kan aku, aku akan gembira. aku akan bebas ikut rentak aku. tpai rupe nye, aku makin down. at least last semester de orang care aku, de orang ajak aku g kelas. de orang tanye aku da siap lab report or whatever. tapi semester ni x de. dapat pressure dari lecturer yang pandang slack kat repeaters, wat aku makin down. aku rase cam nak benti je balaja. tapi kesian kat mak n ayah aku. diorang bangge sangat2 aku dapat kos ni.

aku bukan x suke kos ni, malah aku minat. tapi..maybe pressure, wat hal ilang semangat, maybe sebab aku x period lagi, yang mana sepatut nye 25hb ari tu aku da datang. aku tension sangat2. rase cam nak g jumpe kaunselor je esok. sebab aku da tahap da x kisah x datang kelas @ x. aku datang sebab lect marah kalo x datang. n for lect yang x kisah aku x datang ke x, aku lagi x nak datang kelas.

No comments:

Post a Comment