Monday, November 4, 2013

2 Bulan yang menyeksakan

da nak masuk 3 bulan aku praktikal. cam2 aku lalui dan cam2 input baru aku terima. tak sabar rasa nya nak abes dan kerja. sebab nak duit. huhu..

da lame tak update blog sebab sangat2 bisi sekarang ni. ni aku berkesempatan untuk update sebab tengah cuti awal muharam dan deepavali. selamat menyambut deepavali bagi pembaca yang beragama hindu dan selamat menyambut tahun baru bagi pembaca beragama islam. mudah-mudahan di tahun baru ini, dipermudahkan segal urusan dan segala keinginan serta kemahuan dapat dicapai.

tak banyak yang leh di ceritakan.. personal life? pass.. working life? cam tu je.. member aku? still cam tu. rumah? cam tu gak. tak de banyak bende yang berubah. banyak yang aku rasa sangat2 tak best. so sebab tu aku nak cepat2 abes li ni.

No comments:

Post a Comment