Saturday, May 15, 2010

~AKU DAN CUTI~

Errmmm... Aku da abes final exam sekarang..dan da kt umah nie..dn x tau pe nak wat.. Bukan nye pe, tapi ntah la.. umah aku cam x de bnyak sgt keje yg leh d wat, sbb yg ade kt umah waktu pg dan petang hanye aku dan mak. Ayah aku bese la..g keje, dn adek aku g skola dr pg smpai ke ptg. Then, ptg lak g maen basket ball ngan kengkawan die. Basically, idup aku kt umah nih..just tengok tv, surf internet dan maen game.. yg len cm..memasak ke, basuh kaen kt..kengkadang jek. Basuh kaen pon..bukan nye ari2, n memasak bile mak aku x de kt umah. So, kind of bosan gak la.. furthermore, ngan status single mingle nih..menambah kan kebosanan aku berada kt umah.
Tp, aku de gak la usaha utk menamatkan sesi kebosanan aku kt umah tuh..ngan kuar g cr keje. But then, bese la..kebanyakkan employer x nk amik employee yg hanye keje untuk 2 bulan @ sebulan lbh. so, aku pon..terpakse lah lupe kan impian utk mencari kerja di kala musim cuti nih. Tp aku de gak plan utk blaja memandu kete, tp aku tgh tggu kepulangan abg aku yg mne die lah yg akn menjadi cikgu memandu aku. so, wat mse nih, aku rileks dl...kot.
Usaha aku untuk kuar dr dunie gelap aku masih lg on, so..ntah la.. Quite frankly, agak ssh lah nk kuar..di sebab kn aku da lme berkecimpung dlm arena nih.. Sbb skrg nih rmai jek setan2 yg tgh try tarik aku untuk masuk blek. wat mase nie, alhamdulillah, aku still leh bertahan. Tp, bpe lme aku leh bertahan? Errmm...tuh yg kte x tau. Tp pe yg pasti, aku x terjerumus ari nih. mybe aku masih selamat lg ari nih.
Tp, 2 3 ari nih aku d rundung kesedihan sbb someone yg aku sayang...da meninggal dunia. My boyfriend. Actually, He died on March, but I didn't know. Few nights ago I just know when I called his cellphone, then suddenly his mother picked up. His mother explain everything. It did break my heart, but then when I think about it, I think it's the best thing for him. He had a brain disease aand he suffered from it. So, aku rase..de baek nye die g. Cm...die da terlalu lame menderita..so, errmmmm..I just have to let him go. Although aku still rse sedey, tp..ntah la.. Mmg kuase die, n aku x mampu nk halang. Just leh sedekah kn al-fatihah n yaasin tiap2 mlm jumaat.
Enough of that, let's go back to our business. Cter psl my past again.. Kalo nk d cerite kan ttg pengalaman..pengalaman aku x de la byk sgt. Tp kalo nk cter psl pelanggan aku, leh d kate kan ramai. Sume nye terdiri dr suami2 org, yg sangap kn lubang pmpuan mude cm aku. Tp, aku letaka kn condition gak la.. sesape nk rse lubang kene pkai kondom, kalo x, x de mkne nk memantat aku. Lgpon, x ramai pon yg x nk pkai kondom. Sbb sume nye jnis yg tkot kn komitmen. So, bile aku ckp psl pregnancy then sume stuju nk pkai kondom. Only certain jek la yg cm refused skit nk pkai. Konon x sedap la..pe la. Tp, de sorg clien aku ckp, kalo pkai kndom lg best. sbb kndom kn lembut, so..cm..lg best la.. rse lg sedap. Pas tuh, die kte kalo x pkai die cm..rse geli ngan lendir2 mazi pmpuan.. ermm...x tau la.. Mybe tuh pe yg die rse, x tau lak lelaki len rse cm ne.
Sbena nye aku de terfikir nk jdi kn blog aku nih..sbagai cm..bahan rujukan bg sesape yg x perna tau pape ttg sex, and cm ne cre selamat untuk menjalani hubungan sex, dan pe keburukan sex. Bg aku, bnde cm agk interesting, tp x tau pe pndangan org len kt luar sne. Sometimes, de org nk wat sex, tp x tau cm ne cre yg btol dn waktu yg btol. So, aku rse aku de hak..sbgai someone that already know about this stuff, n willingly untuk mencurah kan ilmu kepda korang sume.
Niat aku satu, just to educate people. Yg len, terserah pd korng.
For today, I'll just introduce bnde yg simple ttg sex. Sex tuh..bese la.. korg wat ngan pasangan korg, x kire lah.. antre lelaki ngan pmpuan, lelaki ngan lelaki @ pmpuan ngan pmpuan. Tujuan utama untuk memuas kan nafsu, dn bg psangan lelaki dn pmpuan adalah untuk menunjukken kasih sayang diorg dr segi fizikal..(nih yg secare btol nye. bukan yg maen2 pye).
Lg satu, untuk mendapatkan zuriat. De mber aku ckp, sume org skrg nih mmg senang nk bg nafkah zahir, means..bg duit..mkn, pkaian dn sbgai nye, tp nafkah batin, kebanyakkan lelaki gagal dlm hal nih. Knape ek? Ermmm, maybe de la faktor2 nye, sperti penat bekerja @ sindrom middle age. Kunci untuk perkahwenan itu berjaya adalah dengan bg nafkah batin kpd isteri ngan secukup nye. kalo x, tuh yg slalu bercerai berai. btol ke x..tuh terpulang kpd korg untuk menilai nye.
Bg aku la..yg de pengalaman..leh ckp la.. Lelaki leh gne pape jek utk puas kn diri die, melancap ke..soh org isap btg die ke.. Tp, kepuasan yg maksimum adalah bile die dpt pncut dlm rahim pmpuan. Knape? Untuk bercakap secare tepat, aku x leh la ckp. Tp dr confession dr slh sorg clien ak, die ckp kalo pancut dlm rahim..cm..kebiasaan lelaki akn tolak masuk zakar die speniuh nye dlm rahin pmpuan. n waktu tuh, die..cm..sort of rse btol2 nikmat lah..ngan kemutan lubang pmpuan. So, tuh dr pengalaman aku la. X tau de jek lelaki yg x ske memantat. Membontot tuh..aku mmg pantang. X de la.. Bukan aku nk against pape pon, although aku tau jek de lelaki ske membontot. Alasan, kemutan lubang bntot lg kuat dr lubang vagina. Errmm..x tau nk ckp pe la kn.. Walaupon de jek cre pmpuan untuk kuat kn kemutan vagina. x pon, kalo da desperate sgt, bwk la isteri2 korg g wat operation pulih dara. senang kn? Cume, yg aku against sbb, bontot tuh kn tempat kuar nye sisa najis korg.. npe jek leh nk gne tmpt tuh yg puas kn nafsu? x terfikir ke..dr kuman...bacteria ke..pape yg kotor kt lubang tuh..n korang masuk kn btg korg dlm tuh. x rse tkot ke kene penyakit? x care ke ngan batang korg. Untuk sesape yg x tau, kt salur dubur kte de satu jenis bacteria yg duk tggal kn situ..dr kecik kecik..smpai la mati. (correct this is I'm wrong. Tp, aku blaja bnde nih. x kn la slh lak kn?) Kt salur dubur kte de bacteria jnis E.coli yg mne fungsi nye untuk reabsorb blek water kt feces @ taik kte untuk d bwk masuk blek dlm bdan.. kalo nk tau cm nk taik leh keras cm batu, ha..bacteria nih la..yg wat taik korang..yg lembik leh jdi keras. Bacteria nih bukan baek sgt. In fact die mjadi penyebab kepada beberape pnyakit kelamin berpunce dr korng duk sodok tarik btg dlm bontot tuh.. So, de otak fkr pe yg terbaek utk btg korg.
So, aku rse..nih ckup kot untuk ari nih. Nanti aku de mase, aku update lg blog nih k? Salam.. ;p

No comments:

Post a Comment