Monday, June 21, 2010

Aku dan study ku

Salam. Da bape ari ek aku x berbloging? Aku pon x ingat sangat. Neway, ari keputusan untuk aku ke degree da pon kuar, and aku x cek awal2, sebab aku de feeling yang aku x kan dapat. Dan aku pon g la usha2 IPTS. N de la yang menarik perhatian. Tapi, mak aku lak nak aku tunggu sampai intake disember. Nak wat cam ne? da die beriya2 sangat. So, aku terpakse lah ikot cakap mak aku.
Wat sementara tuh, aku rase aku nak keje kot. Dan aku de dengar kabar yang ramai gak member2 aku x dapat masuk julai nih. de gak member2 aku nih yang agak x puas ati la. Aku rasa ramai jek kot yang x puas ati, di sebab kan alasan yang di berikan pihak atasan. Aku pon kalo di ikot kan ati memang la x puas ati. De gak la member aku yang nak call ipt aku tuh nak tanye nape. Arap2 member aku tuh leh la wat pihak atasan tuh..ubah result ke degree tuh. Kalo leh, aku nak gak sambung terus. X yah tunggu2 bulan 12. umo pon da bape nih. Nak keje lagi. Nak beli umah n kete lagi. Nak kawen lagi. kekekeke~

No comments:

Post a Comment