Monday, June 14, 2010

Me in the month of June

Agak lama gak la aku x post pape kt blog aku nih. Errmm..cara paling senang untuk aku explain adalah, aku undergo something difficult in present, and bile aku face something yang agak sukar untuk diri aku, aku prefer untuk mendiamkan diri. Aku x tau..samade..aku x nak luahkan masalah aku sebab aku takot aku akan explode @ aku simply x tau nak luah kan cmne.
Baru2 nih..result exam aku kuar ngan alhamdulillah..aku lepas la. X de la hebat mane, tp aku lepas. Then, sekarang nih tengah tunggu result application ke degree. hopefully, aku akan dapat pe yang aku mintak. Then, de something happen in my family, then de keje kawen, then..de personal probs, n cam2 lg. Even ari nie, aku x pcaye aku managed to get through, Alhamdulillah..
Quite frankly, aku sekarang sedang bertahan melalui hidup aku. Though ngan family aku sekarang, but still..aku x leh lari dari masalah hidup aku. Semakin lama aku bersosial kt dlm dunia maya nih, makin susah aku nak bertahan.
But yea..sometimes, aku nak kuar..mencari ketenangan..but then aku takot. takot ngan diri aku. Ntah la. Susah untuk aku lari dari hidup silam aku, tp..pe yang penting...I got better now. That is the most important thing.
Sometimes, aku nak sangat something, and suddenly bile aku da dapat..kengkadang cm2 masalah timbul.. Sampai satu tahap, I lost it back. Until I couldn't get back. Then after that, i would cry out loud..n remember it..for a while.

No comments:

Post a Comment