Saturday, December 17, 2011

Falling from grace

stelah berminggu2 mendiam kan diri, mengambil mase untuk memulihkan diri sendiri, mari kita mula kan kembali. kembali menjadi diri aku semula.

banyak yang aku nak tulis kat sini sebena nye, tapi biar la. de mase nanti aku tulis.

update selama beberapa minggu x berblogging:

sejak 2 minggu lepas, aku sangat2 stres ngan study aku, yang mana de banyak gile tests and quizzes, presentation, assignment, lab report kene anta. ni pon aku x anta lg lab report. ugghhh.

stress ngan budak umah, stress ngan teammate, dan stress ngan diri aku sebab stress kat orang len.

tapi x pe..hopefully minggu ni sume akan jadi ok. (walaupon de byk tests lg n presentation.
(-_-") )

lagi seminggu sahaja minggu kulaih, dan pas tu study week. aku cam agak gementar, ngan keadaan aku yang tengah recover blek ni, ngan pressure yang makin meningkat, aku x tau aku leh get ready for exam.

there are few interesting things happen in these weeks, but it's better for me to keep it for myself. berdiam itu lebih baek kan? (^_^)

neway, i happened to do something stupid, and i feel like i'm falling from grace right now. but, i think i should be steady, in order to got things be alright. but..apparently, i don't. i'm a bit shaky right now. but i'm trying to be the best for me.



No comments:

Post a Comment