Thursday, December 22, 2011

Memotivasikan diri sendiri

aku perasan, sem ni aku cam down skit. or sekurang2 nye akhir sem ni aku down sikit. lebih2 lagi da nak cuti study week ni, lagi la aku rase nak balek, dan berehat2.

and semalam berbual ngan kawan da lame x berbual. di persoalan yang di berikan, baru aku faham nape sem ni aku cam bengong skit. banyak sangat bende yang buruk berlaku kat aku, dan aku sedaya upaya block tu sume dari fikiran aku.

aku x berdepan nya, tapi berlari daripada nya. pe yang jadi, aku wat satu lagi kesilapa, dan satu lagi kesilapan, dan satu lagi kesilapan. sampai aku teduduk termenung, nape aku jadi cam ni.

aku baru faham, sebena nye da beberapa bulan ni, aku x menjejak kan kaki ke bumi langsung. aku just terapung2, x mo melekat kat bumi sehingga aku perasan, akhir nya aku da sesat. aku da lemas. dan aku perlukan pertolongan.

tapi pertolongan seperti dulu cam susah nak datang. aku perlu tolong diri aku sendiri. aku kene motivate diri sendiri. de orang cakap, kalo nak motivate diri sendiri ni senang, tapi aku rase cam susah je.

aku asek2 lost je.. penat la cam ni... cam ne nak stick x lost? n betol cakap member aku, sampai bile nak bergantung ngan orang laen? aku pon x suke nak bergantung ngan orang. tapi, nak motivate diri sendiri ni... ugghhhh...

No comments:

Post a Comment