Monday, December 5, 2011

Physical pain expresses the emotional pain




kebelakangan ni aku asek2 sakit, dan aku semacam hilang fokus.

aku tak tau nape leh jadi cam ni. aku rase aku okay..tapi tetibe malam tadi aku terfikir. sume penyakit aku, dan sume yang salah berlaku dalam hidup aku berlaku pas aku clash. aku x fikir sangat pon tentang tu. aku rase aku x patut fikir. tapi badan aku, cam kene effek nye.

cam aku block dari fikir kat kepala aku, tapi fizikal aku menunjukkan aku cam merana. and scare otomatikali, aku cam da x tau nak post pe kat blog aku ni.

slalu nye bile aku nak post, aku akan fikir bende yang aku nak post. tapi nampak gaya,sekarang ni aku x banyak berfikir. aku elakkan diri aku dari berfikir. lalu tak de pe yang leh aku post. mungkin ni post terakhir aku, atau mungkin tidak.

cume aku menunggu segala2 nye akan ok. menanti mase menyembuhkan segala2 nya.

No comments:

Post a Comment