Monday, April 9, 2012

Kes Norita Samsudin (2003)


KUALA LUMPUR 11 Mei - Seorang saksi menafikan di Mahkamah Tinggi hari ini bahawa dia sengaja mereka cerita melihat tertuduh, Hanif Basree Abdul Rahman bersama Noritta Samsudin, setengah jam sebelum peragawati sambilan itu ditemui mati bagi mengelakkan dirinya daripada didakwa sebagai pembunuh.
Suzaki Supok, 24, pengawal keselamatan di Kondominium Puncak Prima Galleria berkata, dia tidak bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh peguam V. Sithambaram bahawa dia cuba `mencari jalan keluar' dengan menimbulkan perkara itu.

Suzaki juga menafikan bahawa dia ditahan reman selama tiga hari mulai 18 Disember tahun lalu kerana merupakan salah seorang daripada suspek kes pembunuhan tersebut.
Saksi pendakwa ke-10 itu memberitahu bahawa apa yang dilihat pada pukul 1 pagi, 5 Disember tahun lalu adalah benar dan bukan dibantu oleh pegawai penyiasat, Asisten Supritendan Shahrul Lalli Masduki untuk menimbulkannya.


Bagaimanapun, katanya, dia mengakui tidak memberitahu perkara itu kepada pihak polis sejurus selepas mayat Noritta ditemui kerana fikirannya bercelaru. Menurutnya, dia hanya mengingati perkara itu sehari sebelum dia ditahan reman walaupun dia telah memberi keterangan kepada pihak polis pada hari kejadian.
Suzaki berkata demikian ketika pemeriksaan balas oleh Sithambaram pada hari keempat perbicaraan terhadap Hanif Basree, jurutera Majlis Bandaraya Shah Alam yang didakwa membunuh Noritta.
Semalam saksi itu menyatakan bahawa dia nampak Hanif Basree dan Noritta lalu di hadapan pondok pengawal untuk bertemu dengan rakan mereka di hadapan kondominium itu pada pukul 1 pagi, 5 Disember tahun lalu, iaitu kira-kira setengah jam sebelum Allahyarham dipercayai mati.


Hanif Basree, 36, didakwa membunuh Noritta, 22, di antara pukul 1.30 pagi dan 4 pagi, 5 Disember tahun lalu di No. D-7-1, Kondominium Puncak Prima Galleria, Jalan 17, Sri Hartamas di sini.

                                                                    ********************

de berlambak lagi la kan cerita norita samsudin ni. de dapat kronologi kes arwah norita, tapi malas nak paste kat sini.

sebenar nye aku nak cerita la kan tentang kematian arwah ni. bukan nak mengaibkan, bukan nak menakut-nakutkan sesetengah pihak. ni sebagai pengajaran dan pembelajaran untuk kita di hari ni, tentang orang kite.

de orang cakap arwah meninggal dunia kerana di bunuh, de gak cakap arwah over dose. tapi bagi aku, dan sesetengah orang mungkin da boleh agak sebena nye arwah mati kenapa. jawapan itu turut merungkai mengapa saspek utama, Hanif basree terlepas.

mula-mula arwah di temui, tangan dan kaki di ikat dengan wayar, leher pon di ikat mengguna kan wayar, dan mulut arwah di sumbat dengan kain. seingat aku kain tu..sarung bantal, tapi aku x pasti.

untuk peminat seks, boleh di katakan arwah mati oleh kerana seks bondage. dengar mungkin seperti tak boleh di terima akal, tetapi itulah jawapan yang sangat-sangat masuk akal untuk kes arwah. kepada sesiapa yang tidak tahu apa itu seks bondage, boleh google. kepada sesape yang tahu, boleh fikir2kan.

boleh di katakan, arwah melakukan group sex, dengan lelaki yang mungkin ramai dan di ikat. group seks membuktikan mengapa air mani dalam rahim sangat banyak, dan terdapat banyak dna dr lelaki berbeza. boleh di katakan, arwah mempunyai nafsu yang sangat tinggi, sehingga perlu untuk menjerut leher nya walaupon tangan dan kaki telah di ikat.

penjelasan ini menunjukkan mengapa hanif basree terlepas. bukan kerana bukti tidak cukup. tetapi hanif berada di situ sebagai sex partner, dan die cuba memuaskan nasfu arwah. tenaga lelaki sangat kuat, dan waktu tengah sedap2 tu..mungkin hanif menjerut ngan kuat, dan akhir nye arwah meninggal dunia cam tu je.

ni sekadar assumption seseorang yang aku kenali. sesapa boleh terima, dan sesapa boleh tolak. aku tak memaksa dan tak menggalakkan sesape untuk percaya. aku bercakap berdasarkan bukti yang di jumpai. bagi die, die terkejut, bagi aku, aku tak terkejut langsung. memang sex bondage da lama bertapak kat malaysia. gay pon da berlambak, ini kan sex macam ni. so, terpulanglah untuk percaya @ tidak. wallahu'alam...

2 comments:

  1. Dia dibayar utk lakukan kegiatan tu, bukan sebab dia nafsu tinggi tetapi untuk menampung hidup gaya mewahnya.Dia zaman tu jadi social escort yang juga memberi khidmat sex. Condo dia duduk tu pun zaman2 tu kira sangat mewah. Kes dia juga melibatkan high profile people yang terlibat dlm pembunuhan itu dan dia mati bukan sebab sex bondage tetapi sengaja dijerut... Dan spt biasa ia senyap begitu saja

    ReplyDelete
  2. VIP Tu bunuh dia. Sbb polis mai masuk bilik 30 minit clear kan bukti. Bila mai polis lain bilik kemas. Tu housemate dia pelik masa depa buka pintu Tu bilik bersepah. 6 kaki bau badan busuk. VIP mana la. Sure politician Tu. Sbb polis pun. Ikut ckp. Ramai politician 6 kaki tinggi time Tu. Itu lah Malaysia tak ada buat dna profile Simpan if ada ni sure. Kes jenayah tak dpt lari.

    ReplyDelete