Sunday, April 15, 2012

Pembetulan

lagi seminggu nak balek JB. aku tengah berkira2 nak balek awal, atau pon stick ngan rancangan. dua2 berikan aku advantage, tp x tau mana satu yang aku lebih suka nak wat.

cam2 masala timbul, dan aku semakin hari semakin takot ngan mase depan aku. dan aku x de sesape untuk meluahkan perasaan ni. de beberapa orang yang aku rapat sekarang, tapi boleh di katakan cam msalah aku ni tak terluah kepada sesapa. aku lebih suka untuk memendam sendiri.

pe yang aku x ske ngan diri aku, aku senang mengalah bile kene push. tetapi kalo asek2 kene push, aku akan mantul balek. tp aku tak nak bende cam tu jadi, dan aku tak tahu cam ne nak elak kan bende2 ni jadi. sebab tu aku prefer untuk mendiamkan diri sekarang ni.

banyak bende yang mahu diperkatakan, banyak juga hati yang perlu di jaga. adakah aku hipokrit? panggil la aku hipokrit jika itu yang boleh membuatkan ko puas hati. tapi bagi aku, aku cuba untuk wat bende yang betol di sini.

No comments:

Post a Comment