Thursday, May 17, 2012

Tekanan

aku perasan, kebelakangan ni aku tido cam x lena. banyak mimpi yang tak betol or x masuk akal. even kengkadang dalam mimpi aku, aku menangis. rse nye, x cukup menangis kat dalam dunia realiti kot.

aku x tau la...sebab diri aku, atau pe...tapi aku rse aku cam da jatuh ke jauh2 nye, dan sedalam2 nya. aku rase cam betol2 x de semangat dan kekuatan nak bangun balek.

harapan parents aku, harapan supervisor aku, kawan2 aku, orang yg x bape syg kan aku, sume nye cam jadi beban dalam diri aku. aku perasan perubahan rupa aku kat dalam cermin. bawah mata aku makin itam. bukan di sebab nak eye-liner, tapi mungkin sbb masalah dalaman.

selain dari tu, cam2 lagi aku alami. cam tubuh aku pon start da nak give up. hanya minda aku je...maseh push aku. kalo minda aku da x larat, mungkin satu hari, aku tak bernyawa lagi.

No comments:

Post a Comment