Sunday, February 3, 2013

Musim kawen



tadi aku baru pas balek dari kenduri kawen classmate aku waktu form 5. cam rse mse berlalu dengan terlalu cepat. terasa cam baru semalam abes SPM tapi tetibe ari ni diorg da kawen. hampir 3/4 member aku sume nye da kawen. mula terasa cam da tua lak aku ni, dan layak jadi bini orang or mak orang.

tapi aku layak pon......

walaupon tadi kitorng jumpe sekejap je (dengan hujan lebatnye), rse cam sangat seronok dapat jumpe diorang balek. de ramai lagi kerja kawen member2 aku, tapi aku tak sempat nak pergi sebab aku kat shah alam, dan diorang kat sini. tak tau la nanti de kerja kawen adek bradik aku diorang nak datang ke tak.

tapi satu bende yang wat aku cam tersentap tadi bile member yang yg berkahwen hari ni cakap, "weh..takyah la nak blaja lame2. bile ko nak kawen?"
aku dengar aku cam..ermm..senyum je. aku fikir, blaja pon tak abes lagi, harta pon takde lagi cam ne nak kawen?

hai.. ntahlah..

No comments:

Post a Comment