Tuesday, February 19, 2013

Pelacur

aku da upload 3 video tentang 3 perempuan yang berbeza tetapi, berada di dunia yang sama. sesape yang perna melalui bende-bende ni, mesti diorang akan setuju dengan pe yang dikatakan oleh mereka. 

bagi sesape yang masih berada di dalam dunia ni dan tak rasa nak berhenti, mesti akan bermati-matian untuk menegakkan sasha grey tapi bagi aku ini semua terpulang pada diri masing2.

tapi aku perlu akui, memang sangat susah untuk berada di dalam bilik dengan seorang lelaki yang ko tak kenal langsung, tak tahu pe dia nak wat, betul ke dia akan bayar ko, atau die akan lari sebaik sahaja lepas sesi tu. it was really hard.

dan pe yang sasha lalui, aku fikir di sebabkan duit, mereka boleh menjadi pembohong yang berjaya, seorang yang mampu menjadi kaku seperti patung. patung tu bila da lama kelamaan, tidak cuba untuk keluar, dia akan menjadi patung selama-lamanya. jika tidak akan bende yang membuatkan dia tersedar. contohnya, HIV dan STD.

untuk mereka yang masih bergiat aktif, fikir-fikirkan. untk yang mahu keluar dari dunia itu, pe yang ko perlu buat hanya bangun dari katil dan keluar dari bilik itu, dan jangan toleh kebelakang. 

kehidupan memang sangat-sangat menakutkan, tetapi kalo tak buat apa-apa, takkan ada perubahan dalam diri korang. 

No comments:

Post a Comment