Sunday, April 21, 2013

Apa Itu Minyak Lintah Tapa?





Minyak lintah merupakan salah satu sumber perubatan dalam mengatasi masalah tenaga batin. Seperti jelas dari namanya sendiri minyak lintah diperbuat dari lintah.

Lintah merupakan salah satu jenis spesis hidupan air yang boleh dikatakan agak lama diketahui dan digunakan oleh orang Melayu di Nusantara untuk dijadikan sebagai ramuan perubatan terutamanya di dalam meningkatkan tenaga batin lelaki. Daripada inilah juga terhasilnya minyak lintah.

Salah seorang pakar perubatan antarabangsa iaitu Dr. Mahelly pernah menyatakan bahawa lintah amat berguna bagi perjalanan darah beku yang digunakan tujuan pembedahan. Beliau juga ada menjelaskan lintah boleh dibiarkan menghisap darah pada mana-mana bahagian badan kita untuk tujuan membuang darah kotor daripada tubuh manusia.

Dari segi tenaga batin, minyak lintah digunakan sebagai minyak urut bagi mengurut zakar. Dengan teknik urut batin yang betul, insyaallah khasiat minyak lintah insyaallah akan dapat dirasai dengan lebih baik.

Minyak lintah Tapa (MLT) ini telah ditapakan (seperti namanya) selama 40 hari 40 malam di dalam kelapa muda hijau mengikut resipi herba, kitab-kitab lama dan warisan khazanah orang-orang melayu dahulukala. Ianya amat sesuai digunakan kepada mereka yang bermasalah dalam hubungan seksual, ingin menambah nikmat dalam persetubuhan dan juga yang memperbaiki senjata sulit atau zakar bagi besar, panjang, tahan lama, menguatkan zakar, mengatasi pancutan mani awal dan melancarkan pancutan air mani.


Khasiat minyak lintah??



  • Besar, Panjang dan Tegang
  • Tahan lama
  • Menambahkan nikmat dalam persetubuhan
  • Menguatkan zakar
  • Memulihkan keanjalan urat saluran kencing and saluran air mani
  • Memulihkan urat kemaluan
  • Melancarkan pancutan mani




Camne nak tau minyak tu tiruan atau original??


Minyak lintah keluaran packing terbaru dengan kelulusan daripada kementerian kesihatan malaysia.
Original -> ditulis dibahagian depan dan belakang pembungkusan dengan perkataan "Diluluskan oleh kementerian kesihatan malaysia".
** terdapat hologram pada kotak dan botol berbentuk badan (Generasi ke 4 utk MLT plus bg mengelak peniruan)
Tiruan->pula perkataan tersebut hanya terdapat disatu bahagian sahaja. Tiada hologram.





so far ramai kenalan aku yang pakai minyak ni memberi respon yang sangat baik dan sangat- sangat menggalakan lelaki yang mempunyai masala saiz 'kurang ideal' atau 'cepat kalah' gunakan minyak ni. ramai yang beli kat sarawak sebab ramai cakap kat sana lebih ori dan lebih murah.

de gak orang wat ura-ura mengatakan minyak ni berbahaya pada si pengguna, tapi tak jumpa lagi pon artikel atau finding yang benar untuk statement ni. so... pada sesapa yang berminat leh la cari. ;-P

cam ne cara urut??? aku rasa aku de post dulu tapi aku tak ingat. nanti la aku cari, dan betul kalo takde, aku akan post nanti.

No comments:

Post a Comment