Saturday, April 6, 2013

Minggu yang emosi

Hari ni hari sabtu. Semua org tau tu. Tapi saje nak tulis. Hehehe. Tapi leh dikatakan tu leh jadi pembuka bicara pagi ni la.

Minggu ni adalah minggu yg agak emosi utk aku. Mungkin sebab stress dan aku tau balak aku faham. Tapi entahlah, kalo aku wat bende yg aku tau aku x perlu utk wat, aku akan marah sgt2 ngan diri aku. So sebab tu aku cuba menahan wat bende2 bodoh.

Still, minggu depan ni aku de 2 test berturut2 dan minggu satu lagi pon sama. Pas tu cuti pertengahan semester yg mana aku kene balik utk mengundi. Perlu ke? Daa aku ni kekurangan duit. Tiket bas spe nl beli kn? Len la kat sesetengah tempat tu de org sediakan.

Tp pe yg pasti, sem ni bukan sem yg mudah utk aku. Permulaan sem pon da  pe ini kn penghujung nye. Tp hopefully everything is going to be fine. Finger-crossed.

No comments:

Post a Comment