Sunday, August 17, 2014

Kembali menulis...

Assalamualaikum semua.. da lama aku tak post walaupon sepost pon. Tapi sekarang aku nak cuba untuk "hidup" kan balik blog ni.

Aku da dapat keje sekarang da. Alhamdulillah walaupon keje memang tak best. Aku rasa tak de pe yang best dalam hidup aku sekarang. Aku tak tahu sama ada aku memang jenis susah nak bersyukur atau pe. Tapi jujurnya aku bersyukur cuma bila aku dapat keje tapi tak serasi dengan tempat kerja, tu yang timbul perasaan tak bersyukur.

Laptop aku da jahanam. Bf aku memang sekarang macam da tak de. Tuptup ari tu tegur aku cakap die de anak. Hebat kan?

So sebab tu aku rasa hidup aku sangat sangat tak best sekarang. Dan sebab tu aku tak rasa nak menulis. Tapi sampai bile aku nak cam ni? Later or sooner aku kene lepaskan semua dan belajar untuk happy kan hidup aku. Dan ni salah satu cara nya.

Pe yang bagus nye sekarang ni, takde sesape leh bagitau aku yang aku tak leh update pape dalam blog ni. So.... aku akan cuba update setiap hari jumaat sampai aku rasa nak delete akaun ni. till then, see ya.

No comments:

Post a Comment