Thursday, July 22, 2010

Another tough week manage to get through

Aku buka bicara petang khamis ni ngan assalamualaikum dan salam sejahtera. setelah berkejar2 ke sana sini dalam minggu ni, br lasekarang aku leh duk senang pada ari ni untuk mengepost sesuatu kat blog aku ni. cian blog ni..da lme x update ngan aktiviti aku.
minggu ni sangat2 sibuk, di sebab kn prg ptptn smlm dtg utk amik borang2 permohonan kitorng. Aku solat la subuh mintak2 segala2 nye berjalan lancar, tapi rupe2 nye de gak yang x kene pada ari tu. alahai...x tau nak cakap pe.. cume senyap jek la..dan tawakkal.
alhamdulillah, ptptn trime permohonan aku.. mudah2an awl bulan julai msuk la tiga ribu setengah. hehehe~

gumbire nk turun jb nk jmpe family aku. da niat da..nk bg skit duit kt mak aku nti. msti die gembire. hehehehe
abis cter tentang ptptn, citer lak tentang diri aku. Kat sini..minggu ni..okay la.. segala2 nya berjalan lancar, kecuali pagi tadi jenuh mengeliling tmpt nk cari makmal..rupe2 nye makmal aku kt blakang skola tamil kot. sengal aje.
masalah ngan rumate aku pon..aku da x kesah sangat..sebab aku da mule sibuk ngan study aku. minggu ni jek da de 2 quiz dan minggu depan da de presentation dan test physics. hebat kn? aku x tau cm ne ngan test physics tuh.. arap2 lepas. tensen la blaja fizik.. tp aku kene gak wat.
da niat da..x mo men2 lg dgree ni.. nk wat betol2.. yg terbaek aku leh wat.
setakat ni, alhamdulillah i'd tried my best already.

cter lak tentang org yg aku x ske a.k.a manusia yg sbuk duk kt dlm kelas aku. bukan nye pe, aku jarang untuk x suke orang, tp..kalo da kurang contact tuh..still lagi la aku ingt. tapi ngan die ni, aku da tahap alergic gile da. nak toleh tengok muke die pon da x leh. cam de sejuta setan kat muke die. sebetol nye, kitorng perna de krisis, so..cm ntah la.. aku pon da malas nak cter tentang kisah silam die dulu. point nye, sekarang die da quit..dan aku ngan senang ati leh blaja kt dalam kelas.
bukan x bagi die amik kos aku tuh..tp..die satu kelas ngan aku kot. kalo nak pon satu kos ngan aku, jangan la duk satu kelas. aku x leh blaja kot. tp aku rase die pon same rse bnde yg sme ngan aku. sebab tuh die drop blaja. huhu~
tp x tau la.. dengar cter die nk proceed kt ipts..msuk bidang yg die nak. well, family die leh tanggung. x kesah la. bgus gak la die dpt pe yg die nak. biar la die berlalu pergi. aku da malas nak fikir lagi. just nak simpan dalam sebahagian otak aku, untuk permenant memory, yg aku akn sentiase ingt selalu.

No comments:

Post a Comment