Thursday, July 8, 2010

~A Heart Ache in Me~

Ari ni agak agak susah la.. Tapi a bit interesting la. Banyak bende berlaku ari ni. Quite weird..to be honest. Cam ari ni..aku g kuar beli sesuatu yang agak penting sbagai siswi di university ni..dan aku terlupa untuk bawak something yang aku jarang skali lupe nak bawak.. Adoiyai..berangan jek dalam bilik!
Then, agak sakit ati sebab nak beli sesuatu yang kecik mengambil mase hampir sejam, semate2 manusia yang x berape nak bertanggungjawab. Tapi, mungkin salah kitorang gak kot. Ntah la. Tp, pe yang pasti bende ni x kan berlaku lagi.. InsyaALLAH...
Then, kelas...kelas... kelas ari ni best la, dapat lecturer yang best. Tapi aku takot, aku kene bawak subjek physics mechanics...iaitu subjek yang aku x suke.. mensampah la.. da la course assessment 50-50. cam sedey gak la dan takot, aku x leh perform, sebab aku memang x leh masuk physics ni. Takot kantoi cam dulu lagi.. sedey jek. Dan subjek chemistry aku lak agak mencabar, tapi somthing yang aku suke. hehehhe~
Ari ni..personally nye aku agak sedey ngan rumate aku.. Aku x tau pe yang aku da wat sampai..aku rase die x ape suke kt aku. Aku tau aku x perfect, tapi kalo ko nak aku perfect, let me know and show me the way. I'll try my best to be your roommate. Aku sekarang da cam x amik peduli tentang die, sebab sebelom ni aku cam amik berat kat die, and suddenly die cam ni...aku pon..cam sedey. X tau kt ne slh aku.. So, aku rse bek ignore jek and focus on my study.
Tomorrow things will be tougher than today I think. Pape pon, camat malam dunie.. Mate aku da kecik da..ngtok gile. sejak akhir2 nie aku selalu sangat tido awal. semalam jek aku tido pkol 9 lbh. Aku da x kesah da..lantak la. janji aku leh tido. hehehhe~ gudniteee~~~

No comments:

Post a Comment