Friday, October 1, 2010

Dinner

Minggu depan de satu test jek, walaupon masuk skali 4 chapter. x pe la. tapi yang wat aku risau, tuh adalah subjek killer bagi aku. dala datang satu meeting jek, instead of 3 meetings. ntah la. aku just arap sangat2 paper tu aku x kan repeat. tuh jek. aku da already fikir nak extend, tapi kalo aku kene bawak balek paper tu sem depan mati la aku.

stop kat situ n fikir bende len lak. esok abang aku nak turun shah alam, dan aku sangat2 gembire. hehehhe. bukan nye pe. sebab aku leh paw die. aku ajak die g makan, n aku ingt nak tanye die, sama de die de duit ke x. kalo de, nak soh die beli kan kasut untuk dinner aku.

Dinner? hurmm.. ni la topik yang paling malas aku yang fikir. kos aku akan wat dinner bertarikh 17 oktober, kat dalam kawasan kampus aku ni. aku x suke sebena nye nak g dinner. sebab....ntah la. maybe aku fikir dinner tu cam tempat untuk perempuan melaram abes, dan aku lak x de pe yang leh di-melaram kan. aku kalo bab pemakaian, aku sangat2 simple. sebab tuh kot aku x tau cam ne nak dress up. just tau bermekap.
care aku berpakaian simple; pakai shirt lengan pnjang, jeans (kebesean wane biru), tudung n beg sbagai aksesori. sedikit gincu di bibir, dan aku trus kuar berjalan. aku x pndai nak dress up, sebab takot over dress. n pas tu kalo g dinner just cam g makan, pas makan lak tengok persembahan kat stage. cam orang bodoh jek kot. aku lagi suke untuk organize something, dari jadi penonton. sangat2 bosan.

aku x pecaya aku menghampiri ari tua ku, iaitu 12th october. nape la aku takot sangat ngan ari jadi aku sekarang ni ek? dulu waktu kecik2 aku suke sangat, sebab waktu tu la ayah aku akan bagi ak cam2. tapi sekarang rase tu da bertukau menjadi rase takot. nape aku takot ngan tua? aku takot ke kalo2 muke baby-face aku ni aku berubah jadi buruk nanti? hurmmm....

No comments:

Post a Comment