Wednesday, October 6, 2010

A very long day

Ari ni aku lost sume temper aku. aku just marah kat kawan kerana satu bende kecik. ermm.. x la kecik sangat pon. just..something yang agak important. Asssignment. Tapi assignment law. assignment tuh 25%, and of course sesape pon yang dengar markah sebanyak tuh, try untuk wat sebaek mungkin. tapi kawan aku sorang ni..Ya Allah..hanya tuhan je la tau cam ne aku geram ngan die.

Aku x suke nak cakap bende buruk tentang orang len, tapi..ni dah lebih dari limit aku. setiap ari kot kene bawak die, kene tatang cam bayi umo 5 bulan, sume bende x tahu, even bende yang paling kecik kot, itu pon tanye aku. aku kan..sampai satu tahap,a ku x tahan, aku just burst jek. Die berumo 22 tahun kot, die patut da tau tentang idup ni. aku bile berbual ngan die cam berbual ngan kanak2 berumo 5 tahun. blur about everything. Tapi, bile kat depan orang laen..berlagak pandai kot. berlagak mature. nak tergelak pon de gak tengok gelagat die ni. menyampah pon de.

so, di sebabkan rase menyampah aku kat die da membuak2 ari ni, aku just burst jek kt die tadi. lantak la kalo nak marah pon. da tau ari ni kene anta, mesti la malam tadi dan pagi tadi kite nak adjust kat essay tuh. ni wat donno jek kot. amik tahu tentang bende laen. aku jugak yang terbongkok2 wat bende ni sensorg. da la wat part die 2 perenggan jek, tuh pon nak bangge. tolong la. ko cakap ko wat lebih dari tuh, tapi aku yang menaip part ko, so aku tau banyak mane ko wat. Well, guess what? u want to be somebody important in your life, but you never know that your body and your mind cannot stand any pressure anymore. you yourself already have your own pressure, and yet you cannot handle it. how come you want to handle something bigger than that? something more complicated than that? you should lay off, and fix your emotion first. fix yourself first. then, after that, you can so whatever want to do.

No comments:

Post a Comment