Saturday, October 2, 2010

Today's lucky

Last night, aku terfikir cam2 bende yang aku nak beli dan paw dari abang aku. cam..kasut, clutch, tudung, @ slendang and many more. n this morning, when i wake up, it seems like..aku x perlukan sangat bende2 tuh sume. lebih2 lagi abang aku pon bergantung ngan mara die, yang mana setiap bulan die akan dapat 600 engt.

anyway, pe yang aku wat akhir nye just..g kuar makan kat pizza hut, dan berterima kaseh sebab aku x perlu kuar kan duit aku untuk makan tengahari dan malam (sebab aku de order chicken wings and abang aku soh aku bungkus kalo x abes makan. maybe sebab die nampak aku cam terlalu lapar, and tanye aku de makan ke x. aku memang x pecaya yang aku leh jujur nagn die yang aku x makan dari semalam. so, die soh bungkus chicken wings n handed me 40 ringgit. cam sedey jek aku ni).

akhir nye..aku just terfikir..sekarang ni bukan masa nye untuk berbelanje sakan walaupon abang aku belanje. sekarang ni masa yang kritikal untuk simpan duit untuk idup pada keesokan ari. Alhamdulillah abang aku bagi aku duit. kalo x, x tau nak cekup dari mana. ak just rase die patut bagi sebab dulu waktu die x de duit, aku bank-in die duit, n bayar tambang bas all the way dari KL ke jb, waktu balek raya ari tu. so..maybe this is karma. a good karma.

No comments:

Post a Comment