Saturday, October 16, 2010

Stress menyelubungi diriku...

akhirnye, tiba jugak ari sabtu. Aku agk lega la sebab tinggal test qmt dan assignment inorganic chemistry aku. supposedly, ari selase aku de program. but then, tetibe lecturer aku nak wat test pada ari tuh, aku terpakse la tangguh. dan di petang ari nye lak tuh, aku dan teammates aku nak kerja kan asignment inorganic chem aku.
donno la.. sem depan aku kene bawak lagi banyak jam kredit, cam ni pon cam da pening kepale, ni kan nak bawak 9 subjek dan jam kredit memcecahkan 24 jam. takot kantol jek nti. adoiyai..

aku mule2 minggu ni agk tensen dengan test yang berderet, tapi yang wat aku bertambah tensen adalah perut aku ni. tetibe ari isnin ari tuh, die membuat. cam cirit birit, dan aku da g toilet banyak2 kali, tapi xde yg kuar. n perut aku lak x sedap jek. bukan nye pe, die cam cramp dan bisa di dalam. aku just agak cm kembung perut.. tapi sampai ari ni still sakit. tadi pagi minum eno..cam baek sekejap, pas tu die datang balek. aku da give up da nak cure sendiri perut aku ni. esok klinik bukak ke? kalo bukak, aku nak g klinik esok pagi2. da x tahan rase nye. da nak final cam2 la jadi, pening la..sakit perut la...pape la. adoiyai..

aku rse cam masa untuk study utk final cam x cukup. de kos dapat gap antre paper sampai 2 minggu. diorg x ske, tapi bagi aku, aku suke..dari gap 2 ari 2 ari. x tensen ke? da paper killer tuh sume. cam kengkadang aku nak give, n g jek kt SPA yang tawarkan aku medical assistant, tapi aku tertanya2, adakah tuh yang aku mahukan? or aku mahukan forensik? maybe forensik tough, tapi..sepatah kata kawan aku, mne de bnde yg senang dalam dunia ni. classmate aku cadang nak mintak KP bukak short sem depan untuk subjek killer, so aku pon..cm gembire gak la. cm de arapan la aku nk grade awl. hehehe. tapi ntah la. aku cam nak gak jage pointer. aku x nak take my pointer for granted.
now, everything is matters to me, even slightest small thing.

No comments:

Post a Comment