Monday, June 27, 2011

Returning to JB

it's been 4 days i've arrived in JB. quite relief actually. been away from my family for 2 months, it's nearly kills me. you know.. i'm not anak manja or something, tapi kalo da berada jauh dari famly, hampir 1000 km, it's quite..menakotkan aku. fuhhh..baru g arau da cam ni, kalo g luar negara ntah cam ne la aku rase.

pape pon, segala2 nya ok sekarang. result exam sem lepas pon da kuar, dan alhamdulillah result aku okay. x mencapai matlamat aku, tapi..kire okay, sebab subjek statistik aku lepas. sebab lecturer tu de masala ngan aku. ugghh.. menyampah kalo dapat lecturer yang bersikap berat sebelah ngan student ni. i mean, come on..ko nak banding kan student uitm ngan universiti len, sbb ko dari universiti len. dan ko rase student uitm bertuah sebab x de saingan, jangan jadi lecturer kat uitm ni. please..don't. de ramai lagi siswazah yang rela nak jadi lecturer yang x bias cam ko. ugghh..

stop citer pasal lecturer , and moving on to my life right now. duduk bercuti, maseh tengah period, kire ok la.. cume aku x tau pe aku nak wat selama 2 bulan ni. quite risau kalo2 berat badan aku akan naek sebab..yela kalo aku tinggal kat umah, memang susah nak control diet. so, i;m thinking of fasting.

insyaAllah..nanti tahun depan duit ptptn aku akan masuk, dan arap2 nye aku x de la nak hambur2 duit tu. aminn..

teringat lak tentang personal life aku. everything seems okay, for someone like me. aku fikir x de lelaki yang leh trime @ nak seryes ngan aku. tapi nampak nye de. terkejut gak la kan. so, i just..let things go on like it used to be. x nak berharap sangat, sebab takot aku akan terluka balek. so, sebab biar kan sume bende cam bese je.

No comments:

Post a Comment