Friday, June 3, 2011

Kebodohanku

adakala nya aku berharap sangat aku bukan diri aku. aku ingin jadi orang len. supaya aku leh wat keputusan dan tindakan yang jauh lagi baek dari pe yang aku wat sekarang ni.

sume orang ada masala. dan pe yang membeza kan kite, adalah care kite berhadapan ngan masala tu. sesetengah orang akan cube menyelesaikan masala. de pulak yang just ignore kan masalah. aku lak, melarikan diri dari masala. akhir nye aku sendiri terbelit ngan masala tu, dan langsung tak dapat nak bergerak.

ketika itu la aku berharap sangat2, aku leh berhenti kan mase, @ berubah menjadi orang len. tetapi da tentu la tak kan?

walaupon aku ni..seteruk mane pon...aku still nak gak la kan seseorang istimewa dalam idup aku. walaupon aku berkali2 menyatakan aku tak mahu kawen, tapi agak mustahil la kalo seseorang perempuan menidakkan kemahuan untuk mempunyai teman istimewa. kalo dapat pe yang kite mahukan, suda tentu ianya sangat menggembirakan, tetapi aku tidak.

sejak kecil aku selalu berangan2, nak kan seseorang yang leh lindungi aku, menjaga aku dan tak melukakan aku. pendek kata, die la prince charming. tapi sekarang sume nye berbeza. aku terpakse melindungi diri aku dari terasa, aku terpakse menjaga hati aku agar tak menangis keseorangan di malam ari kerana terasa terluka. ramai2 lelaki di dunia ini, aku pilih unutk berkongsi kaseh ngan perempuan laen.

walaupon aku keras menentang poligami, akhir nya aku sendiri terkena. aku berharap sangat2 ni sume just a bad dream, dan bila aku bangun segala2 nya akan menjadi okay.


yeah..like it will.

No comments:

Post a Comment