Wednesday, October 5, 2011

Naluri keibuan


bile tengok perempuan laen mengandung, aku cam terase sesuatu. cam..aku nak gak mengandung, nak gak melahirkan anak, nak gak membesarkan anak. da tentu la pengalaman tu mesti sangat2 menyeronokkkan. bayangkan dapat tittle seorang "ibu". sekarang ni, x ramai perempuan yang beranak. tu same de die x mo anak, or memang x boleh beranak. so, kalo dapat anak, cam sangat2 gembire kot. lebih2 lagi housemate aku sorang tu da beranak pinak.

seryes memang rase cemburu ngan die, citer pasal anak die. tapi, aku x kawen lagi, oppss... perna kawen, tapi x nikah lagi..so, da tentu x leh nak beranak. tapi bile aku pandang diri aku kat cermin, aku ni..leh beranak ke? cam banyak kali maen, x perna mengandung. memang la waktu men, rase cam risau kalo x period, tapi bile aku period aku lega sangat2 aku x mengandung. tapi selama beberapa hari, aku terfikir, aku ni leh beranak ke? cam x leh je.

seseorang cam aku.., mungkin susah nak beranak kot. nak cari lelaki yang leh seryes ngan aku pon susah. pe tah lagi nak beranak. tetibe rase sedey lak. mungkin aku memang x kan beranak kot. cume leh gembira tengok orang lain leh beranak. =)

No comments:

Post a Comment