Saturday, July 21, 2012

WTF???

aku selalu tertanya tanya, kalo betol bila hidup banyak gile cabaran dan dugaan, kite akan jadi lebih kuat. aku rasa hidup aku cukup mencabar, tapi bila aku mula mendedahkan diri aku, aku akan selalu menangis. aku tak tau la plak, menangis tu satu bentuk yang menunjukkan aku semakin kuat. pada pandangan aku, kalo sesape menangis, die maseh lagi lemah. dan sebab tu aku rasa aku maseh lemah.

aku tak faham nape kene nangis. kengkadang terfikir mungkin sebab aku ni pmpuan, so cam....senang untuk beremosi. kalo begitu, boleh tak kalo aku nak tuka jantina? aku tak suka bergantung hidup ngan orang lain, petah lagi nak menunjukkan kelemahan aku.

or mungkin sebab aku ni lain spesis dr orang lain. sampai kan perangai aku slalu orang salah anggap. ya, mungkin aku nampak cam tak amik berat. tapi tengok la blog ni. banyak bende aku membebel kat sini. aku faham de orang tak suke mendengar orang len membebel, sebab aku membebel kat sini. sebab yang bace pe yang aku tulis, adalah diri aku je pon. so, aku x menyusahkan sesape. tapi bile tak menyusahkan sesape, orang lain fikir aku ni ignorant, sebab tak amik kesah ngan orang lain.

duhhh.. ko yang cakap ko tak nak orang amik tau, dan bila aku wat pe yang ko nak, ko marah lak. wtf???

No comments:

Post a Comment