Saturday, May 25, 2013

Latar belakang

da lama aku nak tuka background pic page aku. akhir nye jumpe gak yang aku berkenan. tengok la lagi 2 3 hari, kalo rasa bosan, aku akan try cari yang len.

Assalamualaikum pada pembaca blog ni. sebulan lepas aku perasan viewers blog ni da mencecah puluhan ribu. terkejut gak aku. dan aku nak gak tau spe je yang masuk sini. tapi tak pe la. kat sbelah ni bukan accurate sangat pon. tapi point nye, thanks sebab sudi walk in blog aku yang tak seberapa ni. arap info dan nukilan dalam ni dapat memberi pape makne dalam hidup korang. 

hampir kurang sebulan lagi final exam akan datang menjelma. aku sangat-sangat takut dan sangat-sangat gembire. untuk semester ni, perasaan aku bercampur baur. sampai aku sendiri tak tahu pe yang aku sebenar nya rasa. tapi, yang pasti aku memang takot gile2 sekarang ni.

pon begitu personal life aku... aku tak tahu nak cakap cam ne. selepas 3 tahun bersama dengan seseorang dan tetibe die membizi kan diri sendiri, bagi aku tu adalah sesuatu perubahan yang sangat besar dan aku masih berada di dalam proses menyesuaikan diri. tapi aku tahu dia bizi memang sebab keje dan bukan sebab lain. Insya-Allah.

aku rasa ni la masala sesetengah perempuan. bila lelaki mereka tak dapat nak luangkan masa bersama, mereka akan wat perangai. Alhamdulillah, pakwe aku masih lagi leh tahan. dan aku sangat-sangat berterima kasih dengan dia sebab dia memang sangat-sangat memahami. harap perjalanan ni tak akan terhenti di mana-mana dan akan memberi kita banyak pengajaran dan pembelajaran untuk sentiasa memperbaiki diri sendiri. Amin..

No comments:

Post a Comment