Monday, May 6, 2013

Semester Terakhir

hari ni hari terakhir aku bercuti kat JB. untuk cuti ni. tak termasuk cuti gawai nanti. huhu. tadi aku baru pas mengusha2 kilang minyak dan kimia untuk mintak praktikal untuk sem depan. fantasinya, aku nak sangat2 praktikal kat petron, tapi realitinya nak jumpa pegawai HR sendiri pon, kene wat appointment. so, leh agak memang susah nak dapat kat sane.

leh nampak la...alam pas grad nanti cam ne. agak scary sebenar nya. da la waktu nak praktikal ni pon susah nak cari tempat praktikal, ni kan waktu keje. x tau la ni sekadar dugaan atau pe, tapi  aku try gak untuk harungi dugaan ni.

pe pon, aku sebuk2 cari tempat praktikal, aku hampir terlupa tentang stadu aku untuk sem ni. sem ni sangat pressure, sangat complicated, sangat stress, sangat takut, sangat seronok, sangat mendebarkan sepanjang aku belaja. dengan bawak applied maths, dan biochem, aku tak tahu sama de aku leh survive dalam minggu stadi week nanti. hopefully leh la kot.

tapi yang penting skali, aku berdoa dan berharap sangat2 aku leh lepas sume subjek sem ni. tak mintak banyak, tapi tu satu je.

Ya Allah.. tolong la tunai kan hajat hamba Mu ini. Amin..

No comments:

Post a Comment