Saturday, August 3, 2013

Musim Kawen Lagi

seorang lagi kawan aku akan berkahwin selepas raya nanti. satu persatu kawan aku kawen. aku gembira dengan mereka tapi sedey jugaklah kan.. sebab aku je yang tak kawen lagi.

pe yang aku rasa sekarang? rse insecure. rasa kurang selamat. sekurang-kurangnya dulu aku de kawan untuk becerita. tapi kalo da kawen, bagi aku bile orang da kawen mereka akan berubah. mereka akan de masalah baru, dan aku tak mahu becerita tentang masalah aku dengan dia.

sorang lagi kawan baik aku pon da nak kawen. mereka sedang merancang. aku doakan mereka akan kawen cepat. insya-Allah..

sorang pas sorang g kawen.. dan tinggal la nanti aku sorang je.pe cerita aku? secara jujurnya, aku pun tak tahu. hanya berdoa ngan Allah s.w.t semoga dia akan membawa aku ke jalan yang terbaik, untuk diri aku. :)

No comments:

Post a Comment