Saturday, September 20, 2014

Painkillers

Dan sekarang aku kembali mengambil painkillers atau ubat tahan sakit. Kenapa?

Kemungkinan pertama; cuaca. Sejak kebelakangan ini cuaca di johor bahru sangat sangat sangat sangat panas. Mungkin sebab tu aku kena migraine. Yes migraine. Last time aku kene migraine waktu sekolah menengah or pra dip kat kuala pilah.

Dulu aku perna beli panadol berbotol-botol di sebabkan migraine ni sebab 2 bji tak mampu menghilangkan rasa sakit. Tapi aku berhenti amik sebab satu hari aku tetiba nak bunuh diri ngan telan pil2 tu sume. Aku tak ingat sangat pe yg jadi tapi tu la sedikit sebanyak yang aku leh katakan.

Kemungkinan ke-2: kerja. Aku kan x ske gile kerja aku dan mungkin aku asek2 fikir sampai kene migraine balik.

Kemungkinan ke-3: frust ngan kehidupan aku sekarang. Sejak akhir-akhir ni aku dapat satu cara untuk tidur dengan senang iaitu menangis. 2 3 minggu ni aku menangis sampai tertidur yang mana sebelum ni aku memang susah nak melelapkan mata. Mungkin sebab menangis banyak sangat atau aku frust ngan hidup aku.

Tapi pape pon seryesli aku tak rasa sihat kebelakangan ni dan tak suka dengan matahari. Asal die bangin memancar je datang sakit kepala aku, dan aku mula rasa loya dan tak leh makan. Ughhh... tak best nye.. T_T

No comments:

Post a Comment