Saturday, November 20, 2010

Harry Potter and The Deadly Hollows




Tadi aku baru jek balek dari menonton citer harry Potter and The Deadly Hollows. Quite fascinating actually. Aku x sangke lak yang director akan wat citer 80% ikot dalam buku 2. I mean, buku tuh, memang sangat2 tebal, dan jalan citernye pon sangat2 panjang. Quite frankly, actiors tuh sume pon bawak watak ngan baek. Thumbs up!!

Anyway, Seriously, sesape yang nak tengok citer ni memang nak kene bace buku die dulu, baru leh faham ngan baek la. Tapi keburukan bace buku ni plak, ko da tau pe yang akan jadi seterusnye. cam hilang gak la nikmat tengok citer tu. tapi x pe. still, citer ni maseh lagi best.

selaen dari citer harry Potter ni, aku baru mule perasan, bile aku ignore tentang die, aku x de rase rindu sangat nak tengok FB die. cm ari ni... Aku kan jenjalan kat JB satu ari, n x bukak FB satu ari, so...just I think, I just have to ignore him. Just..maybe, this isn't that bad. This isn't bad at all. Maybe this will pass soon.

No comments:

Post a Comment