Tuesday, November 23, 2010

A walk away expert

ramai yang mempersoalkan nape aku nak tinggalkan dunia whoring ni, sebab i was fun. I was so good in this world. Maybe I was the best partner on bed. But then, nape aku nak walk away?

The answer is quite easy.This is all about my future. I think, untuk mendapatkan bakal suami @ pasangan hidup yang baek, aku kene memperbetulkan diri aku dulu. Seryesli, mane2 lelaki kat dunia ni, kalo nak cari seorang isteri, die x kan pilih perempuan yang bergelumangan hidupnya dengan dosa, @ perempuan yang berkali2 di sentuh lelaki. Pendek kata, mereka mencari perempuan yang boleh mendidik, menjaga dan memberi kaseh sayang yang secukupnya kepada anak2 mereka. Begitu jugak perempuan cam aku.

Aku nak lelaki yang baek, yang boleh mempertahankan aku, yang boleh mendidik aku, untuk menjadi perempuan yang lebih baek. Okay...fine la..sex is important in marriage life, but then x semestinya sex is everything. Memang x sume orang leh jadi the best sex partner, tapi kalo si suami tu terangkan, yang die suke cam ni, dan cam ni, insya-Allah si isteri akan ikot.

Semalam aku de chat ngan sorang mamat ni. die cakap die de banyak skandals. just skandal jek la. sebab die da de calon isteri. ok, stakat tu, fine la. but then, suddenly he mentioned that his future wifey tu open-minded. means, future wifey tuh, x kesah die have sex ngan sesape, dan begitu gak sebaliknya. I mean, kalo la bende ni still berlaku pas alam perkahwenan, pe agaknya yang akan terjadi dalam rumahtangga mereka? cam..aku x leh bayangkan pe dan cam ne anak mereka tuh nanti.
ntah la. i don't know.

Hiayaaa....banyak betol dugaan bile nak kuar dari dunia ni. it was true...what my friend said to me: to get involve in this business is easy, but then, to turn around back, it's the hardest part.

No comments:

Post a Comment