Friday, November 5, 2010

what goes around, comes around

sepatutnye aku fikir aku malas nak wat posting time exam ni, tapi entah la.. cam tetibe rase nak meniap sesuatu, although aku da cerita kat kawan aku..pe yang aku rase.

2 tahun lepas..waktu aku clash ngan ex-bf aku yang sangat2 aku sayang, aku cam meronta-ronta meminta sesape tolong aku ilang kan perasaan benci, dan sayang sangat2 aku kat die. cam..aku lost gile waktu tuh. sebab..ntah la.. die cam penting bagi aku waktu tuh. cam aku takot sangat kehilangan die. cam..aku perna kehilangan first ex-bf aku, so, aku cam..nak relationship tuh work. dan malas nak cari len. tapi.. entah la. walau pape pon aku wat, cam..semua nye da di takdirkan. although seminggu sebelom aku clash, aku jumpe die, tapi..aku nampak ngan mata aku sendiri, die da berubah. so, there were nothing that i can do, except to let him go.

waktu tuh..aku cam down gile, n..aku x nak blaja..aku..cam x jadi diri aku. aku asik2 nangis, asik2 try nak contact die, although die x pedulikan aku waktu tuh, ntah la. point nye aku nak cakap ni..., de member aku..tetibe pakwe die wat hal, tapix de la cm ex-bf aku wat.. tapi aku tengok die, aku cam teringat keadaan aku dulu. pe yang sadis nye, aku x dapat tolong die pape. aku just leh tengok dan berkate, "da la, biar kan die pergi. lupa kan die." tuh je.

aku rse aku cam kejam, sebab kata-kata tuh langsung x kan memuaskan ati die. tapi aku memang x de pape pon yang aku leh wat. aku rase cam x dapat tolong die reda kan perasaan yang bergelodak dalam ati die. aku rase cam aku ni..teruk sangat. ke...aku terlalu berfikir?

No comments:

Post a Comment