Wednesday, July 6, 2011

Tentang aku

secara jujurnya, aku memang nak tulis sesuatu. tapi aku tak tau nak mula kan dari mana. kite mula kan tentang idup aku kan jb ni skrg k?

2 3 ari JB panas. leh kering gak la kan walaupon duk kat dalam umah. lom lagi duk kat luar umah. tengah tunggu bile la JB nak ujan. cam da nak kemarau la plak.


malam tadi aku tetibe jadi emosional. aku tak tau sebena nye nape aku emosi, sebab ni bukan minggu aku nak period. bile fikir2 balek, rupe nye pasal ex aku tetibe send offline message kat YM aku. fikir die de masala ke pe, tpai bile call die cakap rindu dan ajak aku chat. aku tengah ngan bf aku waktu tu, dan ty die cam ne, dan die cakap ok je.

aku ty la ex aku nape cam ni. die cakap nak cam dulu. aku pon cam konfius. nak pe sbena nye ni? or ni taktik terbaru die ke, utk dapat kan sex dari aku? so, aku terpakse la berterus terang aku de someone spesel.

pe yg aku arap, die akan pergi dan segala2 nye akan ok. tapi, bf aku lak terase....aku fikir. aku tak tau la pe die fikir tentang diri aku. tapi aku mintak maaf sangat2 kalo die fikir die nak dapat seseorang yang spesel, yang de pe yang die nak, sebab aku hampir x de pe yang die nak.

aku takot nak give up pada die sebab da mula sayang, dan die selalu tarik aku balek bile aku give up pada diri die. tapi kalo die give up pada aku, aku x leh nak wat pe.

maaf kerana aku bukan yang terbaek untukmu, tapi jika aku diberi peluang, aku akan cube untuk jadi yang terbaek.

No comments:

Post a Comment