Tuesday, September 28, 2010

Duit oh Duit...

"duit, duit, di mana kau duit"

hurmm.. aku tengah di landa masalah kewangan sekarang ni. dan di sebabkan masalah ni, aku mule cam jadi bengong balek. means...aku cam nak masuk balek alam "whore" blek. tapi, aku x tau nape...cam ati aku keep on saying, no..no...and no. whatever happens, don't go there anymore. the thing is.. I don't know where can i get my money back.

and last night i made the most stupid thing in my life. i re-contact my sugar daddy. sebenanya, aku contact balek daddy aku tuh bukan nye, nak jdi gurl die balek. but then, just nak pinjam duit. aku just rase, die adalah tempat yang paling..tepat untuk aku pinjam duit. i mean, die kenal aku cam ne, and die kaya. of course die x de masalah untuk bagi aku pinjam 2 hingga 4 ratus ringgit. tapi, bile da lame2 bebual die dalam phone, satu perkataan pon..tentang aku tengah x de duit kuar dari mulut aku. aku rase cam.. , urghhh...pe yang ko beborak lame sangat ni? point nye ko nak pinjam duit, bukan melayan die. last2 aku cakap aku nak study, and putus kan talian. i thought, bila aku x mention langsung tentang duit or anything die x kan call aku balek. at least, for one day. tapi, tengah malam tadi leh plak die call, dalam pkol 2 3 pagi. aku x prasan bile aku angkat call die. tau2 aku da dengar suare die. pe lagi, aku pon wat la suare gile punye mengantuk, ngan arapan die akan faham. tapi, die tambah stim lagi de la. (oh, aku lupe. die sangat2 adore ngan aku. even dengar sore aku pon die leh stim. pelik kn?) n die mule la mengimbau masa lampau, saat2 indah bersama aku. aku da la mengantok ngan pagi tadi de test, die leh ajak aku melayan nafsu die. memamng malas la.. last2 aku just cakap terus terang aku de test esok. die die pon faham tapi, still try ajak aku kuar. aku pon sebab nak melayan die, cakap jek la ye. tapi, tengok masa dulu. (hehehe.. x de makne nye. kalo aku cakap "tengok la dulu", aku x kan jumpe nye. huhu). last2 die letak fon. aku pon tido la kembali ngan gembire nye.

abes satu citer. ni citer len lak. minggu ni..adalah minggu yang memenatkan otak aku. sebab sabtu ahad ari tu, aku pulun wat case study subjek law aku, then straight study untuk inorganic chemistry, test malam semalam, then straight lak study qmt. memang pecah kepale la.. ni jap lagi nak g basuh kaen. then, rehat jap, pas tu baru study untuk organic chemistry aku..yang mana test nya esok pagi. memang tawakkal-lillah la. aku just blaja pe yang aku sempat blaja. nak pulun pon, otak aku tengah lemah lagi ni. cam nak balek jek ujung minggu ni. tapi duit x de. nak pinjam ngan sape ni? (huaaaaaa~~~~)

No comments:

Post a Comment