Tuesday, September 14, 2010

An immature mature guy

wow.. aku fikir, lelaki yang berusia 24 tahun da menjadi seorang lelaki yang cukup matang. tapi, nampak nya aku salah.

tadi aku bercerita ngan seorang mamat ni tentang diri aku, tentang kisah idup aku. die leh pandang slack kot kat aku. bengong punye budak laki. ntah la..
die pndang slack ngan aku. cm aku ni najis ke pe..n die tuh mulia sangat. cm die x perna wat silap dalam hidup die. cm die fikir aku ske jadi pelacur.come on.. x de sape suke jadi orang jahat, melainkan die ni mmg de something wrong ngan kepale die. orang normal x kan nak menjadi kebencian orang len. x kan nak merosakkan diri die. tapi, secara jujurnya, aku just...salah langkah. aku dalam usha menbetolkan kembali idup aku.
aku ingt bile da umo 20-an ni..da matang. leh terima mane2 manusia ngan seada nye, tapi de gak cm tu. sedey kot. arap2 la aku x dapat suami cm tu.

No comments:

Post a Comment