Monday, September 20, 2010

A temporary farewell

Da abes bercuti kat umah, sekarang balek semula kat tempat blaja aku balek. hurm...sebena nye aku x bersedia nak balek belaja..cam..nak bercuti lagi. x tau nape aku rase cam ni. padahal da nak dekat 3 4 tahun aku blaja jauh dari kuarge aku, dan selalu nye aku x rase cam ni. tapi..lately aku cam agak sensitif. ntah la..maybe sebab da terllau lame jauh, dan bile balek umah, rase cam x nak kuar lagi. @ aku da mula berase bertanggungjawab ngan kuarge aku.
aku x tau..same de..ni just perasaan aku @ pe, tapi..aku tengok mak ngan ayah aku..makin ari makin tua. kenkadang cam sedey. maybe sebab tu aku malas nak duk jauh kot. even, aku kat umah aku da mule wat sume house chores. kalo dulu, x de makne nye la.
ntah la. maybe sebab tu la..aku cam de kuat semangat lagi nak stdy ni. da la ssh kos aku ni. nak give up pon de gak.

No comments:

Post a Comment