Thursday, October 9, 2014

Mencurah air ke daun keladi

Ari tu aku de tulis post untuk minggu lepas, tapi tak de perasaan nak upload. Tggu la ujung minggu ni, kalo aku rajin aku upload la.

Aku rasa aku nak period. Nape? Sebab aku rasa macam mood swing. Tetibe teringat kat dia.

Ari tu raya haji takde mesej aku.. selalu kalo dia la, dia mesti balek kampung. Aku tak percaya langsung kalo dia tak balik. Lelaki lain aku percaya la, tapi die... tak mungkin.

Tetiba cam terfikir dan aku sejujurnya tak tahu pe jawapannya. Aku leh agak, pertama, dia memang bebal tahap dewa, kedua memang jenis suka sangat luka kan hati orang, ketiga, dia bukan manusia. dia sejenis mahkluk perosak di bumi ni.

Walau pape pon dia, aku boleh cuba untuk faham. Tapi yang aku tak faham kenapa boleh buang masa aku dan dia selama 4 tahun. 4 tahun. 4 tahun orang yang dah berkahwin dah boleh de 2 orang anak. Kalo ko taknak aku, cakap je gentelmen. Aku leh hadapi bende tu. Aku bukan budak 16 tahun atau ex-gf bongok ko yang nak bunuh diri bila ko nak putus ngan dia.

pointnya kalo ko baca blog ni, aku just nak gitau ko la. Terima kaseh sebab buang masa aku, tenaga lelah, letih aku dengan masalah hidup ko yang tak pernah tamat. aku doa kan ko akan jumpa perempuan yang ko sayang gila2, tapi dia buat kat ko camne ko buat kat aku. Amin.

No comments:

Post a Comment