Thursday, May 5, 2011

Final week of this semester.

Minggu ni adalah minggu terakhir aku di bumi Selangor. Aku de 2 paper lagi, yang tough, aku tak tau cam ne aku akan get through paper tu nanti, tapi pe yang aku tau, aku akan try the best that i can.

Ari ni je ari yang agak tough untuk aku. da la ari ni de paper killer, aku leh wat, tapi aku x brani nak kata apa2. sebab kalo aku cakap, ok, kang repeat balek. so, aku serah kan segala2 pada Allah s.w.t. bile aku kuar je dari bilik peperiksaan, cam2 bende lihat bermaen kat dalam kepale aku. first thing was of course yuran short sem aku. 400 engt kene bayar. x de duit ni, nak x nak kene la korek asb aku. naseb bek de asb, kalo x de, memang gamble g mintka ngan daddy. tapi, kalo aku mintak pon lom tentu die bagi. hmm..bese la.. aku kan da x berkhidmat kat die. die kalo leh x nak bayar sesen da kat aku, n kalo leh nak melahap badan aku secara free je.

ok, aku da lost. len yang aku nak citer, len plak yang aku tulis. second thing yang bermaen2 dalam kepale aku adalah clearence, and pas tu packing things, and operation. clearence lak...adoiyai.. pihak pengurusan kolej aku ni, gedik seh.. cam2 diorang nak. pening tadi aku dengar. kene wat appointment la, kene itu la, kene ini la. gedikk!!

pack my things. honestly...aku x pack satu pe pon. buku2 aku still lagi brsepah2, sebab aku x nak fikir sangat tentang balek. sebab nanti aku x leh fokus nak blaja. sbelom balek bumi johor, da tentu la aku kene g wat operation tu dulu. agak takot la.. bukan takot pe, takot operation tu x menjadi. kansel, @ anything bad happen waktu operation.

last but not least, berangkat nye aku ke arau untuk short kos. bile dan kat ne. aku x kan nak soh parents aku anta. lebih2 lagi, rezeki tengah datang mencurah2. Alhamdulillah.. tapi, ayah aku lak x de mase untuk aku. even, tadi pon sampai bergaduh2 ngan die bile die nak amik aku. fening~~~~

paper de dua lagi, tapi aku sebuk fikir bende2 len. Ya Allah..kuatkan la semangat hambamu ini.. aku sampai menangis kat sejadah ari ni. sebab... segala2 nye teruk ari ni. just..aku x nangis kat depan orang sebab aku x nak fikir sangat. bile aku fikir, tu la yang wat aku down. kalo nangis kat depan Allah, x pe. die Maha mengetahui pe yang aku lalui, die Maha memahami..pe yang aku rase. just kat die je aku leh mengadu sekarang ni, and mintak pertolongan.

No comments:

Post a Comment