Saturday, May 21, 2011

Struggling to fit in the shape

aku x pasti same de aku de gitau aku menghadapi kesusahan untuk fit in kat sini..n sekarang aku maseh lagi terkial2 untuk cari kat ne aku leh masuk. aku x bermaksud 'fit' tu cam nak cari kawan @ pe, tapi bermaksud sesuai kan diri aku ngan keadaan di sini.

da la aku menumpang umah orang. jadi aku cam segan. dan housemate member aku bukan la orang yang aku kenal, menambahkan lagi kekekokkan aku kat sini. di tambah pula ngan alergy pelik yang tetibe aku dapat, membuatkan aku hampir2 putus asa untuk berada di sini.

secara terus terang, aku x de hati untuk berada di sini..honestly, selaen aku kena amik subjek yang aku terpakse amik. da la aku x suke subjek ni, dan kene lak idup kat tempat cam ni.. uggghhh.

kengkadang aku terfikir, aku yang degil untuk fit in tempat ni, @ aku mmg tak sesuai tinggal tempat cam ni. aku try untuk suke tempat ni..ngan melihat sawah yang berada di sepanjang jalan kat sini. memang sangat2 cantek. tapi itu je la yang cantek kat tempat ni. makanan, tempat tinggal, air, kenderaan...sume menghampakan.

tempat ni x cam kuala pilah. walaupon kuala pilah pon tempat yang terpencil, dan jauh lagi teruk dari tempat ni, tapi tempat tu sangat2 cantek, dan selesa. tapi tempat ni..mmm..

aku da try untuk tidak komplen. tapi aku x leh tahan. aku try untuk luahkan pe yang aku rase kat seseorang yang aku percaya leh dengar pe yang aku nak cakap, tapi die marah aku lak sebab merungut. mintak maaf la aku merungut sebab aku budak bandar. mintak maaf la kalo aku x cam ex-gf ko yang mungkin perfect, tapi aku adalah aku. aku x leh nak sembunyi sape aku di sebalik tangisan @ pe. what you see is what you get. pe yang ko nampak kat aku, itu la aku. tapi aku ingat..dulu ko cakap ko leh dengar pe yang aku nak rungutkan. tak sangke lak tetibe berubah. sedangkan aku cam ni, still lagi leh dengar pe msalah ko dan kongsi idea.

yela.. sedangkan laut boleh bergelora, ni kan hati manusia. salah aku untuk percaya bulat2. just sekarang..aku try untuk cari sesuatu yang menarik ngan c++, so aku leh blaja ngan gembire, dan x berada dalam keadaan tertekan sebab aku x suke c++.

*p/s: aku arap ko bace posting ni. dan aku arap ko perasan aku bercakap tentang ko. sebab aku da penat ngan terangkan segala2 nye kat ko. sorry la sebab segala2 nye susah untuk aku kat sini, effek layanan aku kat ko. seperti ko gak, aku just manusia. aku leh berubah2..walaupon try utk steady.


No comments:

Post a Comment