Tuesday, May 17, 2011

Going to North Of Malaysia

Aku baru je nak train pegi ke arau ni. kinda excited actually..sebab yela..baru first time pergi ke utara. Sebelom ni aku tak perna terfikir nak pergi ke utara mesia, tapi akhir nye aku berkesempatan untuk pergi.

Walaupon aku berseronok sekarang, aku de mission yang sangat2 penting.. iaitu untuk blaja c++ and applied maths. Takot gak aku... Cam2 aku fikir sebena nye..tapi cam2 ne pon aku fikir, sume nye kelihatan tak pasti selagi aku x berada di arau. Bile sampai kt sne baru akan fikir pe yang aku nak wat, dan pe keputusan aku.

Other than that, everything seems fine.. Aku nek train yang de katel.. cam best je. Aku bayang kn train ni buruk dan katel nye sgt2 x best, tapi aku dpt gak katel yg ok. Alhamdulillah..

I'm scared pe yg de kt depan aku ni.. Cam everything is blur.. But then aku akan try gak utk get through everything. Ngan de nye kawan baek aku kt sisi aku, mungkin segala2 nye akan jdi better. Tak de la seteruk mne. Aku try untuk x fikir pe yg aku jadi ngan result aku.. So, aku x de la rse takot melebih2.

No comments:

Post a Comment