Friday, May 27, 2011

My Short Semester Subject.

sedar tak sedar blog aku da berumo setahun lebih. aku mule berblogging since april last year. walaupon agak terlambat aku sedar, tapi still aku gembire sebab aku maseh lagi de idea untuk memastikan blog ni sentiase hidup, dan terus post sesuatu yang infomative.

for anyone yang keep on visiting blog ni, aku nak ucapkan berbanyak2 terima kaseh dan teruskan melawat blog yang x seberapa indah ini.

teringat lak waktu mule2 nak blogging. cam x sure same de aku leh keep on blogging @ tak. aku de satu habit yang mane aku selalu second guessing myself, although deep inside i want to do this. so, one of my friend said this is important for me, since i don't really like to talk with people about what i feel, so this is the only way. for those yang fikir i'm making such a crap in here, you can just..mind your own business, and get lost. you don't know who am i, so just back off.

aku cam ne?? still struggling of course. but things got better. yesterday de test, and i think i did quite a good job. pe yang bermain dalam kepala aku adalah, nape aku x leh tido ngan lena. seminggu lame nye aku tido cam lena x lena. aku keep on mimpi tentang c++, dan all of the things that i fear. aku x tau sme de aku terlalu into c++, or afraid that i will mess this paper up.

tapi pe yang pasti, aku mungkin takot aku akan mess up this paper. mimpi c++ tu..aku mimpi sume pe yang aku blaja, cam aku kembali di dalam kelas. n pe yang len nye kitorng wat latihan yang len, yang membuatkan aku berfikir waktu tido. maybe aku sebab tu aku tido tak lena.

aku leh bawak c++ ni, sbb lect aku da berjaya menarik perhatian aku. aku pon da ingat sume syntax yang perlu de, dan pe yang penting waktu coding. tapi tu la yang wat aku takot. aku cam da faham sume bende, da cam ingat sume bende yang lect aku ajar. so, aku pon cam takot gak la.

pape pon..arap2 aku leh ace paper ni..sebab aku rase aku ok kot ngan paper ni. hehehe.. insyaAllah..


No comments:

Post a Comment