Friday, January 27, 2012

Trivia menarik tentang Payudara



Perempuan mungkin fikir bahawa payudara mereka seperti tubuh lelaki yang menggairahkan. Dan siapa yang mampu menyalahkan mereka? Daya tarik laki-laki dengan payudara wanita adalah sejak azali. Namun, ada lebih banyak penemuan untuk mempelajari tentangnya. Payudara mempunyai fakta sejarah yang berwarna-warni, menarik dan aneh. Untuk melihat apa yang saya maksud, berikut adalah koleksi trivia payudara dari sistem peningkatan Clevastin payudara alami:


1). Plakon porno Perancis Lolo Ferrari dikreditkan sebagai wanita yang memiliki implan terbesar di dunia payudara. Selama hidupnya, beliau memiliki 22 pmebedahan untuk membuat payudara wanita 73 inci bundar!

2).Meskipun jarang, tetapi sesetengah lelaki mengalami kanser payudara. Hal ini terjadi pada lelaki yang berusia dari 60 hingga 70. Faktor risiko termasuklah proses penuaan, pancaran radiasi, penyakit keturunan, pengambilan alkohol yang berlebihan, obesiti, kurang bersenam, kadar estrogen yang tinggi, dan mereka yang bekerja dalam cuaca yang panas. Tahun ini, Amerika Cancer Society menyatakan bahawa 2.030 kes baru akan di diagnosis di kalangan lelaki. Dalam Britania Bay, terdapat 300 kes baru berkaitan dengan Kanser payudara laki-laki setiap tahun.


3). Sebuah kajian kononnya diterbitkan dalam New England Journal of Medicine mengatakan bahwa menatap payudara wanita hanya 10 minit sehari dapat meningkatkan kesihatan lelaki dan menambahkan lebih 4 hingga 5 tahun untuk terus hidup. Kajian Jerman ini dilakukan oleh Dr. Karyn Weatherby yang mengatakan bahwa mengerling pada keindahan payudara setara dengan latihan aerobik selama 30 menit. Beliau mengatakan cara ini mampu membuatkan jantung mengepam lebih cepat dan meningkatkan sirkulasi darah, mengurangi risiko strok dan serangan jantung!

4).Milky Way Galaxy dinamakan demikian kerana orang-orang Yunani kuno menganggap galaksi tersebut tercipta dari titis susu dari payudara Hera dewi Yunani.


5).Sebuah kajian yang dibuat oleh pembuat bra Triumph mendapati bahawa wanita Inggris memiliki payudara terbesar di Eropah. Lebih dari setengah wanita di negara itu memakai ukuran D cup atau lebih besar. Denmark mencatat kedudukan kedua sementara Belanda ketiga. Dari sudut lain, wanita Italia memiliki payudara terkecil di mana 68% memiliki ukuran B. Tapi jangan kecewa, para pengkaji mengatakan ukuran payudara telah meningkat di dunia Barat selama 10 tahun lepas.

6). Ironinya, wanita Inggris tidak menghargai payudara besar mereka. Laporan wartawan Mike Adams di NewsTarget.com mendapatkan pendapat dari 1.500 wanita di sana dan dari lima negara lain menyatakan bahawa 22% wanita dengan senang hati membuang payudara jika itu akan membantu mereka mencegah kanser payudara! Aduh!

7). Di Hong Kong, anda mampu untuk mendapatkan sijil di Study Bra dari Hong Kong Polytechnic University dimana mereka mengajar anda bagaimana membuat bra. Baru-baru ini, para siswa mempamerkan design mereka di Institut ACE Gaya Pakaian Intim di Pusat Sumber Daya ITC.

8). Jika Anda memiliki payudara yang kendur, jangan bimbang. Bersedialah ke Iceland tahun depan dan bertanding dengan calon kecantikan alternatif dalam Isafjordur yang merayakan ketidaksempurnaan tubuh badan. Pertandingan ini terbuka untuk lelaki dan wanita berusia 20 dan ke atas yang belum menjalani pembedahan kosmetik. pertandingan itu bertujuan untuk mengubah konsep dunia kecantikan barat. Pertandingan pertama telah diadakan pada bulan April 18 tahun ini.

9). Jika anda ingin melakukan sesuatu pada payudara anda, tetapi takutkan pembedahan, cubalah produk Clevastin yang selamat dan efektif. Ia akan memberikan anda payudara yang anda impikan. Clevastin akan membantu meningkatkan penampilan anda. Untuk informasi lebih lanjut, kunjungi http://www.clevastin.com

No comments:

Post a Comment