Thursday, March 17, 2011

Menolong orang yang bermasalah

cam ne rase nye nak tolong seseorang yang x mau diri nye ditolong? aku risau ngan die, n nak sangat2 tolong die, tapi aku x dapat nak tolong. bile aku tengah nak kene bar dari exam ari tu, die betol2 risau kan aku, n cube bantu bagi idea untuk selesai kan masala. tapi bile die tengah susah cam sekarang, die x bagi aku tolong. kalo aku tau die cm ni, memang aku x kan gitau die pe masala aku.

fine.....ex-gf kesayangan die nak tolong la pe kan, tapi die pon x nak. aku x tau sme de aku salah, tapi bagi aku ex-gf die nak tolong supaye die leh dpt chance untuk kapel balek ngan laki ni. sedey kan..perempuan tu cam terdesak. aku pon dulu waktu clash ngan ex-bf aku, aku merayu gak. tapi x de la se-terdesak ni.

citer psl ex-bf aku lak.. pening la.. haiyaaaa... die betol2 nak aku balek. tapi soalnye, die seryes ke? die x kan ulang balek ke pe yang die pernah wat? walaupon..ye, memang aku selalu berdoa die akan kembali kat aku. 2 tahun lame nye aku berdoa die akan balek kat aku, tapi bile die datang balek, aku cam ragu2 nak terima die. betol ke sume ni? ke..just mimpi indah di siang ari? tak pe la.. aku nak tengok die camne. bape lame die leh nak pujuk aku. kalo die seryes, mesti selagi die x dapat aku, die akan pujuk kn? so, let it be la.

No comments:

Post a Comment