Wednesday, March 30, 2011

A month away from examination

my examination date:

statistics, 29th Apr: 2.45pm-5.45pm
organic chemistry, 4th May: 9am-12pm
physics, 6th May may: 8.30am-10.30am
analytical chemistry, 6th May:2.45pm-4.45pm

kat ats ni jadual exam aku bulan depan. aku sangat2 risau dengan physics and statistic aku. aku x ok sangat ngan nombor, tapi agk okay dengan chemistry. analytical supposedly to be easy, but then aku senang fail ngan bende yang aku fikir senang. pendek citer, aku suke untuk take for granted kat bende yang aku rase senang nak bawak.

sekarang dalam usaha untuk study physics, sebab quiz physics aku minggu lepas sangat2 tak memberansangkan. x tau la nape ngan aku ni. aku takot aku kene repeat lagi physics ni. other than that life aku semakin okay. x de la seteruk waktu mule2 aku masuk. dan aku da dapat semangat aku balek. just mungkin.....aku kene dapat mood untuk blaja adalah dengan cara menjatuhkan diri aku, dan untuk blaja berdiri kembali. dari situ motivasi aku akan datang.

No comments:

Post a Comment