Thursday, March 17, 2011

New design, new perspective

aku baru je ubah background and theme blog aku, walaupon beberape ari lepas aku de tukau background aku ngan wallpaper RHCP. to be honest, I love my new design and color! hehehhe.. nampak cam lagi misteri lak blog ni. hahahaha.

apparently, blog ni x de la misteri la sangat sekarang ni, sebab aku da paste link blog aku kat yahoo! messenger aku, so..sape2 yang ternampak link blog ni, leh je trus masuk and bace pe yang de kat blog ni. de orang yang aku kenal wat blog die private. cam x nak orang bace pe yang de. tapi bagi aku wat pe nak private kalo wat blog? kalo nak private, baek wat diary kat buku @ kat dalam pc. leh taruk password dan x de sesape pon leh bace diary tu. betol x? tapi...ermmm.. len orang len care nye. so, x leh la nak komen banyak2.

anyway, bile da paste url blog ni kat yahoo! messenger aku, aku x yakin de orang akan berminat nak masuk, termasuk la sorg kawan baek aku. tapi malam tadi die bace kot blog ni! uggghhh~~~

aku bukan x nak bagi die bagi. tapi aku takot die x dapat trime sape aku. aku mungkin nampak baek dari luaran, tapi dalaman..hanye Allah je la tau aku ni camne. dan begitu gak isi2 di blog ni. sume mencerita 1001 kisah idup aku. pe yang paling penting nye, pe yang aku rase waktu aku menulis ni.

ex-bf aku bace blog ni semalam, n marah ngan pe yang aku tulis. sorry la kalo marah, tapi ni pe yang aku rase, dan pe yang aku fikir. aku x leh nak tipu diri aku waktu menulis blog ni. or else, bile lagi aku nak being honest? dan aku pon jarang nak menipu orang. oh...aku x perna tipu orang, tapi aku mengalis je. hehehhee. ok, fine..aku perna tipu dl..tapi sekarang aku x tipu, tapi aku mengalis je, or ubah topik supaye aku x yah kene tipu. seryesli...aku susah nak tipu kawan2 aku orang yang aku sayang. therefore, care yang selamat adalah dengan menukar topik. certain orang perasan care aku ni, nak terus x terpedaya ngan kalisan aku, and insist nak tau pe jawapan bagi soklan die, and de orang lak melayan je bile aku ubah citer.

petang ni de keje makmal ngan lecturer 'kesayangan' aku. tadi da wat jotter lab die, so jap lagi aku nak basuh kaen kot. kaen da berlambak ni x berbasuh. aku tengah malas nak basuh baju ni.. tapi spe lak nak basuh baju aku ni? ugghhhh!

No comments:

Post a Comment