Thursday, August 18, 2011

Antara kami

pabila dah terlalu lama tidak berada di dalam perhubungan yang seryes, yang mana sebelum2 ni selepas clash ngan second bf aku, aku cume berada dalam hubungan yang bersifat sementara waktu. means, kalo die suke untuk berhubung ngan aku, kite ok dan kalo x, kite leh putus. macam..pakai baju. kalo suke, gune hari2 kalo x leh cari len.

waktu tu, aku cam cenderung untuk mengalah. cam.. sebelum2 ni, kalo timbul pape masala dalam hubungan tu, aku akan terus give up, sebab fikir tanpa aku, de ramai lagi perempuan yang lelaki tu leh dapat. full stop.

tapi bile da banyak kali aku mintak untuk putus.., tapi lelaki tu maseh cakap sayang kat aku..dan percaya pada aku, die wat aku terfikir dalam perhubungan... bukan setakat kite perlu untuk memberi dan menerima, tapi perlu untuk bertahan di saat2 aku terase terlalu lemah. di saat2 kami lemah. di saat2 itulah aku rase aku jumpe kekuatan aku dalam diri aku.

aku x tau tahu nape... tapi aku da banyak berdoa... untuk dapat jodoh yang baek. dan apabila kami di duga berkali2... dan die x melepaskan aku dan maseh percaya kami boleh bertahan, kami boleh lalui saat2 tu, aku terfikir.... mungkin die lah lelaki tu.

mungkin aku akan selalu menangis, tapi selepas aku menangis aku tahu kami boleh laluinya, kerana...bukan nak kata apa, tapi kami cam da ditentukan bersama. dengar cam pelik, tapi tu pe yang aku rase. aku pon x tau selama mana kami boleh bertahan, tapi aku tahu aku akan bertahan selama mana yang aku mampu, sebab aku tahu dia adalah jodohku.

No comments:

Post a Comment