Wednesday, August 24, 2011

The breakdown

kengkadang pe yang kite slalu nak kan, susah betol nak dapat. tapi, bile kite fikir kite dapat pe yang kite nak kan, kite akan cube pertahankan ia.

hubungan aku yang aku fikir aku leh pertahankan, nampak cam da x berapa okay. kengkadang pabila kite da cuba sedaya upaya untuk pertahankan hubungan tu, tapi lelaki tu asek2 citer bende yang buruk berlaku dan x fikir langsung betapa banyak bende baek yang berlaku, de baek nye kite undurkan diri dan biarkan ia berlaku.

dan kemudian, amik mase untuk pulihkan diri sebelum hadapi dunia baru.

de baeknya die lepaskan aku, dari kami bersama kerana die simpati pada aku. aku bukan se-terdesak itu untuk raih simpati die. cukup la fikir yang dia perna ada dalam hidup aku, dan hubungan tu berjalan dengan baek sebelum ia berakhir.

memang aku akan menangis, tapi rase nye segala2 nya akan jadi okay. aku harap..segala2 nya akan jadi okay.

No comments:

Post a Comment